Some information about myself - VedasBD.com

Breaking

Monday, 16 December 2019

Some information about myself


Greetings and namaskar to every visitor. My name is Aditya Roy. I am the Seeker of Knowledge. I am an Indian born in the US. I graduated from Salt Lake English Medium Inversity India, one of the best universities in my country. I like to read books on comparative history and religion. And all about the Vedic civilization I love to write about religion. And highlight the truth of the relationship of religion. General Lounge I like to watch English movies in cinemas. Especially French art films and English (UK based) movies.
.
I love Western European folk cultures and their music and my tick marks on music are for rock, heavy metal and melodic power metal. There are so many artists that I can’t mention here. I'm a foodie. I love Continental dishes and French cuisine. Japanese, Thai and Middle Eastern kebabs are also on my list to add. Love collecting different types of essences. As a perfume freak I like to collect a variety of perfume and cologne. I love my haters, and I love my lovers. That's me! I welcome any compliments and comments. Besides, I like to have relationships with the American people. Thank you for reading this section with patience.

শুভেচ্ছা এবং নমস্কার প্রত্যেক দর্শনার্থীকে। আমার নাম আদিত্য রয়। আমি জ্ঞান সন্ধানকারী। আমি মার্কিন যুক্তরাষ্ট্রে বসবাসরত একজন ভারতীয় জন্মগ্রহণকারী । আমি সল্ট লেক ইংলিশ মিডিয়াম ইনভারসিটি ভারত থেকে স্নাতক হয়েছি যা আমার দেশের অন্যতম সেরা বিশ্ববিদ্যালয়। আমি তুলনামূলক ইতিহাস ও ধর্ম সম্পর্কিত বই পড়তে পছন্দ করি। এবং বৈদিক সভ্যতা সম্পর্কে তুলে ধরি সবার মাঝে । আমি ধর্ম সম্পর্কে লিখতে ভালবাসি । এবং ধর্ম সম্পর্কে সত্যতা তুলে ধরি।
.
আমি সিনেমার মধ্যে ইংলিশ সিনেমাগুলি দেখতে পছন্দ করি। বিশেষত ফরাসি আর্ট ফিল্ম এবং ইংরাজী (ইউকে ভিত্তিক) সিনেমাগুলি। আমি পশ্চিম ইউরোপীয় লোক সংস্কৃতি এবং তাদের সংগীত পছন্দ করি এবং  সংগীতে আমার পছন্দের মধ্যে হলো স্যাড , রক । এখানে অনেক শিল্পী রয়েছে যা আমি এখানে উল্লেখ করতে পারি না। এছাড়া আমি একজন খাদ্যপ্রেমী ব্যক্তি। আমি কন্টিনেন্টাল ডিশ এবং ফ্রেঞ্চ রান্না পছন্দ করি। যোগ করার সাথে সাথে জাপানি, থাই এবং মধ্য প্রাচ্যের খাবারও আমার ভোজ্য তালিকায় রয়েছে ।বিভিন্ন ধরণের সারাংশ সংগ্রহ করতে ভালোবাসি। আমি পারফিউম ফ্রিক হিসাবে আমি বিভিন্ন ধরণের সুগন্ধি এবং কলোন সংগ্রহ করতে পছন্দ করি। আমি আমার বিদ্বেষীদের ভালবাসি, এবং আমি আমার প্রেমীদের পছন্দ করি। ওইটা আমি! আমি যে কোন ধরণের প্রশংসা এবং মন্তব্যকে স্বাগত জানাই। এছাড়া আমি আমেরিকান মানুষদের সাথে সম্পর্ক রাখতে পছন্দ করি। ধৈর্য সহ এই বিভাগটি পড়ার জন্য আপনাদের সবাইকে ধন্যবাদ।

No comments:

Post a comment